Forum www.lasertag.fora.pl Strona Główna
 Home    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Galerie
 Rejestracja    Zaloguj
AndAway - dyskusje o systemie
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.lasertag.fora.pl Strona Główna -> AndAway
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AndAway
PostWysłany: Wto 21:35, 17 Mar 2009 Powrót do góry


Dołączył: 15 Sty 2009

Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Nie będzie problemu, jeśli ktoś będzie chciał swoje dźwięki. Wystarczy podesłać wav/mp3 etc.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Alastor
PostWysłany: Śro 10:54, 18 Mar 2009 Powrót do góry


Dołączył: 18 Sty 2009

Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń

Jak przewidujesz cenę całości? Czy protokół kompatybilny z MilesTag?

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
AndAway
PostWysłany: Śro 16:20, 18 Mar 2009 Powrót do góry


Dołączył: 15 Sty 2009

Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Protokół nie jest kompatybilny z MilesTagiem, chociaż wykorzystuje dużą jego część. Jeżeli dużo ludzi się wypowie, że jednak MilesTag no to nie widzę problemu, można zaimplementować, chociaż jak już pisałeś np. RC5 jest praktycznie gotowy.
Co do ceny to się jeszcze nie wypowiadam dopóki nie będzie gotowa platforma sprzętowa. Program w przyszłym tygodniu będzie już testowany.
Na pewno będzie kilka możliwości zakupu, tzn:
1. Aluminiowy korpus mojej produkcji (zdjęcia w przyszłym tygodniu)
2. Zestaw DIY (elektronika złożona lub 'kit')
3. Kompletny zestaw w postaci chinola z Allegro
4. Instalacja w prywatnych replikach.

Na pewno 2 niezależne strefy trafień. Przewiduję do wyboru: opaski na głowę oraz kamizelki (w stylu Zoltar'owskich, jednak nie nasiąkalne potem setek graczy - fajne uczucie założyć tę kamizelkę, taka antyreklama Wink ).

Co do wymiennych magazynków to będzie taka opcja, chociaż podniesie to koszt całej konstrukcji (i stopień komplikacji).
Ciągle czekam na ew. pomysły (w tej fazie łatwo można coś zmienić/dodać).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez AndAway dnia Śro 16:25, 18 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
lup
PostWysłany: Śro 21:44, 18 Mar 2009 Powrót do góry


Dołączył: 04 Gru 2008

Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3miasto

Ja tam wolał bym milestag-a (dokładnie to nie koniecznie akurat on, ale jeden standard na kraj).

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
AndAway
PostWysłany: Śro 22:32, 18 Mar 2009 Powrót do góry


Dołączył: 15 Sty 2009

Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Mam zamiar taki standard zaproponować.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Alastor
PostWysłany: Czw 22:04, 19 Mar 2009 Powrót do góry


Dołączył: 18 Sty 2009

Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń

A ja RC 5, ale standard paczki danych taki jak w milesie. Po prostu dużo atwiej się go programuje i przynajmniej w moim przypadku jest odporniejszy na zaklócenia od odbić.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Alastor dnia Czw 22:05, 19 Mar 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
AndAway
PostWysłany: Pią 13:56, 20 Mar 2009 Powrót do góry


Dołączył: 15 Sty 2009

Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Proponuje skrócić długość bitu RC5 do 600us. Poza tym RC5 ma tylko 14 bitów.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
AndAway
PostWysłany: Nie 22:11, 22 Mar 2009 Powrót do góry


Dołączył: 15 Sty 2009

Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Co wy na to? Kodowanie RC5:
2 bity header, trzeci CRC (parzystosc). 2 pozostale bajty dekodowane jak w MilesTag.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Alastor
PostWysłany: Wto 9:56, 24 Mar 2009 Powrót do góry


Dołączył: 18 Sty 2009

Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń

Mi się udało zmieścić w 14 bitach. 3 bity oznaczeń drużyn, 6 bitów oznaczenia gracza, 4 bity oznaczenia typu obrażeń, bit parzystości. Tyle że nadawane najpierw jest typ uszkodzeń(w razie near miss puszczany ma być odpowiedni dźwięk). Wada tego rozwiązania jest taka że w razie zmiany ustawień uszkodzeń z domyślnych trzeba wszystkie gnaty przeprogramować.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
AndAway
PostWysłany: Wto 21:11, 24 Mar 2009 Powrót do góry


Dołączył: 15 Sty 2009

Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Dla mnie jednak 4 bity to za malo. Pozostaje przy tym co napisalem pare postow wyzej.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Alastor
PostWysłany: Wto 21:57, 24 Mar 2009 Powrót do góry


Dołączył: 18 Sty 2009

Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń

Znaczy u mnie to tylko prototyp jest Smile 4 bity to odwolanie do definicji obrażeń zapisanych w programie. 16 wartości to u mnie bylo dość do podstawowych funkcji, definiowalem jako typy np trafienie karabin, trafienie pistolet, leczenie, skazenie, odlamki itp.
Ale Twój pomysl z kodowaniem paczki danych z milesa za pomocą rc5 jest IMHO genialny.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
AndAway
PostWysłany: Pią 20:18, 03 Kwi 2009 Powrót do góry


Dołączył: 15 Sty 2009

Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Alastor napisał:
Czy protokół kompatybilny z MilesTag?


Będzie taka opcja.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
drazhar
PostWysłany: Sob 21:57, 11 Kwi 2009 Powrót do góry


Dołączył: 10 Kwi 2009

Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konstancin-Jeziorna (k/W-wy)

Wybaczcie nowemu, że odpłynę od Waszej informatycznej dysputy z której rozumiem jedynie, że chodzi o ilość informacji wysyłanych jednym strzałem (BTW - skoro z tego co rozumiem strzelając wysyłam swoje ID gracza, to jest opcja wyłączenia FF - friendly fire?), a pytanie mam zupełnie odmiennej natury //EDIT własny - zdecydowałem, że założę nowy wątek, który wrzuciłem tu:
http://www.lasertag.fora.pl/postepy-prac,43/kiedy-i-za-ile-ogolnie-o-powstajacych-systemach,201.html


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drazhar dnia Sob 21:59, 11 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
AndAway
PostWysłany: Nie 12:52, 12 Kwi 2009 Powrót do góry


Dołączył: 15 Sty 2009

Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Oczywiście, że istnieje opcja FF (on/off).

Z nowości to przetestowałem nowe układy dźwiękowe, każdy będzie miał 'wgrane' ok 20 dźwięków wystrzału (oczywiście custom też możliwe) no i inne dźwięki (przeładowanie, near miss, hit itd).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez AndAway dnia Nie 12:57, 12 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Gremster
PostWysłany: Czw 15:08, 23 Wrz 2010 Powrót do góry


Dołączył: 23 Wrz 2010

Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

czyżby projekt padł?

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.lasertag.fora.pl Strona Główna -> AndAway Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB :: phore theme by Kisioł. Bearshare