Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AndAway
|
Wysłany:
Wto 21:35, 17 Mar 2009 |
|
|
Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 107 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Nie będzie problemu, jeśli ktoś będzie chciał swoje dźwięki. Wystarczy podesłać wav/mp3 etc.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
|
Alastor
|
Wysłany:
Śro 10:54, 18 Mar 2009 |
|
|
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 52 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń
|
Jak przewidujesz cenę całości? Czy protokół kompatybilny z MilesTag?
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
AndAway
|
Wysłany:
Śro 16:20, 18 Mar 2009 |
|
|
Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 107 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Protokół nie jest kompatybilny z MilesTagiem, chociaż wykorzystuje dużą jego część. Jeżeli dużo ludzi się wypowie, że jednak MilesTag no to nie widzę problemu, można zaimplementować, chociaż jak już pisałeś np. RC5 jest praktycznie gotowy.
Co do ceny to się jeszcze nie wypowiadam dopóki nie będzie gotowa platforma sprzętowa. Program w przyszłym tygodniu będzie już testowany.
Na pewno będzie kilka możliwości zakupu, tzn:
1. Aluminiowy korpus mojej produkcji (zdjęcia w przyszłym tygodniu)
2. Zestaw DIY (elektronika złożona lub 'kit')
3. Kompletny zestaw w postaci chinola z Allegro
4. Instalacja w prywatnych replikach.
Na pewno 2 niezależne strefy trafień. Przewiduję do wyboru: opaski na głowę oraz kamizelki (w stylu Zoltar'owskich, jednak nie nasiąkalne potem setek graczy - fajne uczucie założyć tę kamizelkę, taka antyreklama ).
Co do wymiennych magazynków to będzie taka opcja, chociaż podniesie to koszt całej konstrukcji (i stopień komplikacji).
Ciągle czekam na ew. pomysły (w tej fazie łatwo można coś zmienić/dodać).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez AndAway dnia Śro 16:25, 18 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
lup
|
Wysłany:
Śro 21:44, 18 Mar 2009 |
|
|
Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 149 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3miasto
|
Ja tam wolał bym milestag-a (dokładnie to nie koniecznie akurat on, ale jeden standard na kraj).
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
AndAway
|
Wysłany:
Śro 22:32, 18 Mar 2009 |
|
|
Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 107 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Mam zamiar taki standard zaproponować.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Alastor
|
Wysłany:
Czw 22:04, 19 Mar 2009 |
|
|
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 52 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń
|
A ja RC 5, ale standard paczki danych taki jak w milesie. Po prostu dużo atwiej się go programuje i przynajmniej w moim przypadku jest odporniejszy na zaklócenia od odbić.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Alastor dnia Czw 22:05, 19 Mar 2009, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
AndAway
|
Wysłany:
Pią 13:56, 20 Mar 2009 |
|
|
Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 107 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Proponuje skrócić długość bitu RC5 do 600us. Poza tym RC5 ma tylko 14 bitów.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
AndAway
|
Wysłany:
Nie 22:11, 22 Mar 2009 |
|
|
Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 107 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Co wy na to? Kodowanie RC5:
2 bity header, trzeci CRC (parzystosc). 2 pozostale bajty dekodowane jak w MilesTag.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Alastor
|
Wysłany:
Wto 9:56, 24 Mar 2009 |
|
|
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 52 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń
|
Mi się udało zmieścić w 14 bitach. 3 bity oznaczeń drużyn, 6 bitów oznaczenia gracza, 4 bity oznaczenia typu obrażeń, bit parzystości. Tyle że nadawane najpierw jest typ uszkodzeń(w razie near miss puszczany ma być odpowiedni dźwięk). Wada tego rozwiązania jest taka że w razie zmiany ustawień uszkodzeń z domyślnych trzeba wszystkie gnaty przeprogramować.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
AndAway
|
Wysłany:
Wto 21:11, 24 Mar 2009 |
|
|
Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 107 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Dla mnie jednak 4 bity to za malo. Pozostaje przy tym co napisalem pare postow wyzej.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Alastor
|
Wysłany:
Wto 21:57, 24 Mar 2009 |
|
|
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 52 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń
|
Znaczy u mnie to tylko prototyp jest 4 bity to odwolanie do definicji obrażeń zapisanych w programie. 16 wartości to u mnie bylo dość do podstawowych funkcji, definiowalem jako typy np trafienie karabin, trafienie pistolet, leczenie, skazenie, odlamki itp.
Ale Twój pomysl z kodowaniem paczki danych z milesa za pomocą rc5 jest IMHO genialny.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
AndAway
|
Wysłany:
Pią 20:18, 03 Kwi 2009 |
|
|
Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 107 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Alastor napisał: | Czy protokół kompatybilny z MilesTag? |
Będzie taka opcja.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
drazhar
|
Wysłany:
Sob 21:57, 11 Kwi 2009 |
|
|
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konstancin-Jeziorna (k/W-wy)
|
Wybaczcie nowemu, że odpłynę od Waszej informatycznej dysputy z której rozumiem jedynie, że chodzi o ilość informacji wysyłanych jednym strzałem (BTW - skoro z tego co rozumiem strzelając wysyłam swoje ID gracza, to jest opcja wyłączenia FF - friendly fire?), a pytanie mam zupełnie odmiennej natury //EDIT własny - zdecydowałem, że założę nowy wątek, który wrzuciłem tu:
http://www.lasertag.fora.pl/postepy-prac,43/kiedy-i-za-ile-ogolnie-o-powstajacych-systemach,201.html
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez drazhar dnia Sob 21:59, 11 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
AndAway
|
Wysłany:
Nie 12:52, 12 Kwi 2009 |
|
|
Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 107 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Oczywiście, że istnieje opcja FF (on/off).
Z nowości to przetestowałem nowe układy dźwiękowe, każdy będzie miał 'wgrane' ok 20 dźwięków wystrzału (oczywiście custom też możliwe) no i inne dźwięki (przeładowanie, near miss, hit itd).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez AndAway dnia Nie 12:57, 12 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
Gremster
|
Wysłany:
Czw 15:08, 23 Wrz 2010 |
|
|
Dołączył: 23 Wrz 2010
Posty: 6 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
czyżby projekt padł?
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|