Home
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Zaloguj
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
entropus Administrator
|
Wysłany:
Sob 23:28, 11 Kwi 2009 |
|
|
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 307 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Proponuję umieścić tutaj podsumowanie systemu. Opis funkcjonalności, cena.
Tylko producent systemu może pisać w tym temacie.
Wszelkie dyskusje i pytania w innych tematach na forum dotyczącym systemu.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
|
AndAway
|
Wysłany:
Pon 20:44, 13 Kwi 2009 |
|
|
Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 107 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
- Dwuprocesorowy, wielomodułowy system umożliwiający bezprzewodowe połączenie broni z modułem głównym (np. w kamizelce taktycznej) do którego podłączone są czujniki rozmieszczone na ciele (w przypadku połączenia kablem wystarczy jedna bateria)
- Małe wymiary modułów, umożliwiające instalację wewnątrz replik broni, AN/PEQ
- Duża szybkostrzelność i zasięg (w nocy >400m, w dzień >200m)
- Obsługa 3 drużyn, możliwość prowadzenia gry przez 32 graczy jednocześnie
- Ponad 20 ustawialnych parametrów, m.in. numer drużyny, Friendly Fire, liczba żyć, pancerz, czas gry, pojemność i czas przeładowania magazynków (dotyczy wirtualnych), liczba, czas respawnów, szybkostrzelność, czas krwawienia itp. Ustawień dokonuje się:
o Poprzez dedykowany Master Controller
o Przy użyciu specjalnej aplikacji na PC
o Możliwość bezprzewodowego ‘klonowania ‘ ustawień do pozostałych zestawów
- Pełna obsługa wyników:
o Przy użyciu aplikacji na PC/Master Controller
o Zapis czasu zdarzenia, strefy trafienia, ilości trafień, wartości zadanych obrażeń i wielu innych parametrów
- 2 niezależne strefy trafień, każdej strefie można przyporządkować inną wartość zadawanych obrażeń
- 2 czujniki trafień na głowie (wykrywanie 360 stopni), 4 czujniki trafień na korpusie mocowane na dowolnym ubraniu/hełmie. Dodatkowo czujnik w karabinie (blokada broni po trafieniu).
- Czujniki są umieszczone w wodoodpornej obudowie
- Możliwość wgrania do 60 dźwięków (np. .wav, .mp3) naśladujących prawdziwe odgłosy broni/walki
- Elektroniczne zabezpieczenia przed oszustwami
- Sygnalizacja uszkodzeń poszczególnych modułów
- Zewnętrzne urządzenia wspomagające grę (AmmoBox, MedicBox, RespawnBox, Flag Point)
- Obsługa zewnętrznych magazynków, opcjonalnie - przeładowanie po zwolnieniu zamka (przycisk)
- Magazynki są programowane w broni po podłączeniu do komputera PC lub w Master Controller
- Możliwość gry bez wymiennych magazynków (wirtualne)
- Opcjonalny wyświetlacz przekazujący graczowi wszystkie informacje dotyczące rozgrywki, umożliwia także ustawienie wszystkich parametrów gry. Wyświetlacz nie jest (chociaż może być) montowany na broni.
------------------------------------------------------------------------------------
Osobom zainteresowanym mogę przesłać specyfikację montażową (zdjęcia modułów z wymiarami, rozstawem otworów montażowych, planem okablowania).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez AndAway dnia Sob 17:43, 30 Paź 2010, w całości zmieniany 11 razy |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|
|