Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
entropus Administrator
|
Wysłany:
Czw 17:59, 08 Sty 2009 |
|
|
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 307 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
kulki w ASG widać. wiadomo, skąd leci pocisk, po jakim torze.
w ostrej broni kuli nie widać. widać, gdzie trafia i skąd przyleciała (błysk wystrzału lub huk).
można zrobić np. laser, co by oświetlał cel na 0.1 sek przy każdym strzale. wtedy zarzuty o niemożność robienia ognia zaporowego (wmasg - Foka) idą w niepamięć.
będzie wtedy widać, że to do nas ktoś strzela, bo na otoczeniu wokół będą pomarańczowe "trafienia" czy "odbłyski".
tylko czy taki laser nie jest niebezpieczny? proszę o info osób zaznajomionych z tematem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez entropus dnia Czw 18:11, 08 Sty 2009, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
szpargał
|
Wysłany:
Czw 19:40, 08 Sty 2009 |
|
|
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 53 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Nie sprawdzi się. Sytuacja: siedzisz w budynku, przeciwnik wali po oknach, nie zauważysz plamki na elewacji budynku.
To samo w okopach, nie zauważysz plamki padającej przed okopem.
Każdy system ma ograniczenia, a Foka ma wbudowane szukanie dziury w całym w każdym temacie.
Wg mnie wystarczy, jak będzie głośno strzelało.
A wogóle gdzie jest ten wątek na wmasg.pl?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szpargał dnia Czw 19:43, 08 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
entropus Administrator
|
Wysłany:
Czw 19:44, 08 Sty 2009 |
|
|
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 307 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
to prawda, w przypadkach o których mówiłeś się nie sprawdzi, ale w innych może dobrze pokazać, że ktoś w nas strzela.
jak walnie w drzewo obok, to już widać. jak w ścianę obok, też. prawda, przed okopem nie. ale są przypadki, gdzie się sprawdzi.
tak samo - może nie znajdziemy głośnika niosącego na 200 metrów. a może bezpieczny laser znajdziemy. i grupa będąca pod ostrzałem ze 150 metrów będzie widzieć takie "błyski" na drzewach wokół.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez entropus dnia Czw 19:45, 08 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
lup
|
Wysłany:
Czw 20:04, 08 Sty 2009 |
|
|
Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 149 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3miasto
|
Entropus, a może trzeba by przeanalizować pomysł madbulla z wzmacnianiem dźwięku przez odpowiednie ukształtowanie wylotu dźwięku, a nie tylko kombinowanie ze wzmocnieniem i głośnikiem (nie żeby te nie były istotne).
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
entropus Administrator
|
Wysłany:
Czw 20:18, 08 Sty 2009 |
|
|
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 307 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
lup, proszę mi tu OT nie robić. tu jest o symulacji lotu kuli. nie huku idź do innego tematu z tym
btw htf is madbull ?
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
lup
|
Wysłany:
Czw 21:11, 08 Sty 2009 |
|
|
Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 149 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3miasto
|
Dla mnie jedno z drugim jest związane... Znaczy lecą do celu prawie razem
[link widoczny dla zalogowanych]
Idea tego to swoisty rodzaj ukierunkowania fali dźwiękowej.
Prawdziwych kul też nie widzisz (no po za smugowymi) tylko słyszysz.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
hellmanns
|
Wysłany:
Czw 22:30, 08 Sty 2009 |
|
|
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 37 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Żmigród
|
Wchodzimy w komplikacje, które stopuja zancząco podstawowe zadania projektu.
Myślę, że mocny led w lufie byłby spoko prawie jak płomien ;]
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
ross154
|
Wysłany:
Czw 22:30, 08 Sty 2009 |
|
|
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 44 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa-GM-Łódź
|
lup napisał: |
[link widoczny dla zalogowanych]
Idea tego to swoisty rodzaj ukierunkowania fali dźwiękowej.
|
Nie przeinacie trochę z tymi tłumikami?
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
szpargał
|
Wysłany:
Czw 22:57, 08 Sty 2009 |
|
|
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 53 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Dawno nie oglądałem tych projektów, ale chyba ludzie budują urządzenia w ten sposób, że obok diody nadawczej IR montowana jest mocna dioda na pasmo widzialne, po oddaniu strzału błyska, widać ją z daleka.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
entropus Administrator
|
Wysłany:
Czw 22:59, 08 Sty 2009 |
|
|
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 307 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
dokładnie tak.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
lup
|
Wysłany:
Pią 2:06, 09 Sty 2009 |
|
|
Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 149 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3miasto
|
Dobra dioda styknie.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
haggis
|
Wysłany:
Nie 14:14, 11 Sty 2009 |
|
|
Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 21 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice
|
ja używam dioedy czerwonej jasnej i "styknie" jeżeli nie jest jasno,
kolejną diode montuje przy odbiornikach i słabo ją było widać w słoneczny dzień, jak się ściemniało to można się było trochę pobawić
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
lup
|
Wysłany:
Nie 16:30, 11 Sty 2009 |
|
|
Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 149 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3miasto
|
To co żarówki jakiejś potrzebujemy i pomarańczowego filtra? To się zabawa z tym robi...
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
hellmanns
|
Wysłany:
Pon 13:16, 12 Sty 2009 |
|
|
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 37 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Żmigród
|
Proste zawsze najlepsze.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
lup
|
Wysłany:
Pon 23:10, 12 Sty 2009 |
|
|
Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 149 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3miasto
|
Tak, ale rozwiązanie z żarówką nie leży mi z powodu jej potencjalnego przepalania się skoro ma pracować tylko "mrugając".
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|