Forum www.lasertag.fora.pl Strona Główna
 Home    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Galerie
 Rejestracja    Zaloguj
Podsumowanie systemu - możliwości, cena

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.lasertag.fora.pl Strona Główna -> Ozyg
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
entropus
Administrator
PostWysłany: Sob 23:28, 11 Kwi 2009 Powrót do góry


Dołączył: 02 Gru 2008

Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Proponuję umieścić tutaj podsumowanie systemu. Opis funkcjonalności, cena.

Tylko producent systemu może pisać w tym temacie.

Wszelkie dyskusje i pytania w innych tematach na forum dotyczącym systemu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ozyg
PostWysłany: Nie 0:11, 12 Kwi 2009 Powrót do góry


Dołączył: 02 Gru 2008

Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Łał, mam własny dział Razz.
OK, do rzeczy.
Zamierzam stworzyć system w dwóch wersjach: BASIC i PRO.

Założenia wspólne to:
- podstawowa kompatybilność z protokołem MilesTag (pełna nie jest możliwa ze względu na różnice w funkcjach obu systemów)
- każdy postrzał powoduje krwawienie, powoli odejmujące HPki oraz zmniejsza ich maksymalną ilość
- krwawienie można powstrzymać przez użycie bandaży
- HPki można odzyskać przy pomocy apteczek
- system startuje "martwy", przed grą trzeba użyć specjalnego urządzenia "ożywiającego", jest to zabezpieczenie przed oszukiwaniem
- dźwięk - głośniczek piezo, bardzo ciężko byłoby uzyskać głośny, realistyczny dźwięk więc niech chociaż będzie głośny

Wersja BASIC:
- magazynki, apteczki i bandaże nie istnieją fizycznie, ale można się nimi wymieniać, leczyć lub bandażować innych graczy
- brak rozróżnienia rodzaju amunicji (wszystkie magazynki pasują do wszystkich)
- amunicja, stan zdrowia, zawartość plecaka są pokazywane na wyświetlaczu LCD
- magazynków nie da się oddzielić od broni
- brak rozróżnienia stref trafienia

Wersja PRO:
- rozróżnienie stref trafienia (śmiertelne i niekoniecznie śmiertelne)
- żadnych wyświetlaczy na broni, najwyżej kilka kontrolek LED
- magazynki, apteczki, bandaże istnieją fizycznie
- magazynki pasują tylko do konkretnego typu broni
- magazynki są rzecz jasna wymienne
- odrzut i podrzut symulowany silniczkiem elektrycznym z ciężarkiem mimośrodowym (to w sumie można by zamontować też w wersji BASIC)
- stan zdrowia rannego pogarsza się jeśli ten gwałtownie się porusza (prymitywny akcelerometr)

Ceny:
BASIC: wszystko powinno się zmieścić w 100 zł za całą elektronikę, zależnie od ilości czujników. Podkreślam "powinno", uaktualnię tą sumę kiedy opracuję PCB, póki co używam uniwersalnej płytki prototypowej.
PRO: cena układu broni podobna (czujniki z kilku stref nadrobią brak LCD), ale każdy magazynek będzie kosztował niestety pewnie około 40-50 zł, apteczka i bandaże nieco mniej, ale zapewne mniej więcej po 30 zł... To wszystko MOCNO orientacyjne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.lasertag.fora.pl Strona Główna -> Ozyg Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB :: phore theme by Kisioł. Bearshare