Forum www.lasertag.fora.pl Strona Główna
 Home    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Galerie
 Rejestracja    Zaloguj
[OUTDOOR][MILSIM]Paint Force Olsztyn - dyskusje o systemie
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.lasertag.fora.pl Strona Główna -> Paint Force Olsztyn
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AndAway
PostWysłany: Sob 11:04, 09 Sty 2010 Powrót do góry


Dołączył: 15 Sty 2009

Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Czyli nie będzie wyświetlacza na broni? Skąd wiedzieć, kto mnie trafił w danym momencie?

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
lup
PostWysłany: Sob 16:09, 09 Sty 2010 Powrót do góry


Dołączył: 04 Gru 2008

Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3miasto

A po co szanownemu koledze taka wiedza?

W rzeczywistości też kule nie są podpisane Wink

A po, w statystykach jak się zczyta, to rozumiem, że i tak widać, jak koniecznie potrzebne takie info.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lup dnia Sob 16:09, 09 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
AndAway
PostWysłany: Sob 16:59, 09 Sty 2010 Powrót do góry


Dołączył: 15 Sty 2009

Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Oczywiście, ale to nie rzeczywistość Wink
Poza tym fajnie mieć taką opcję.

Czy czujniki trafień są też w karabinie (tak jest napisane w jednym z postów)?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez AndAway dnia Sob 17:04, 09 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
lup
PostWysłany: Sob 17:42, 09 Sty 2010 Powrót do góry


Dołączył: 04 Gru 2008

Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3miasto

Cóż, jesli potrzebujesz takiego wyświetlacza to masz juz parę LT z nim. Szukamy/dążymy do czegoś innego. Tu na forum nie raz już o tym dyskutowaliśmy. Im bliżej tzw. reala tym lepiej. Wniosek - wyświetlacz na replice jest nie tylko zbyteczny, ale i przeszkadza. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
AndAway
PostWysłany: Nie 11:13, 10 Sty 2010 Powrót do góry


Dołączył: 15 Sty 2009

Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Przepraszam za off-top ale piszę o takiej opcji. Mój system ma taką opcję, i wcale nie na replice.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kuba PF
PostWysłany: Nie 13:45, 10 Sty 2010 Powrót do góry


Dołączył: 10 Lut 2009

Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

Panowie!
O cenie nie chcę mówić, wprawdzie jest już jakaś założona , ale jeszcze nie czas. W porównaniu do innych "ludzi" którzy mają coś podobnego to cena jest atrakcyjna ;o).
Odpowiadając dalej:
*lup - nie ma potrzeby stosowania anty-oszukiwacza, po prostu wszystkie konfigurowalne parametry są dzięki programatorowi.
Apteczka jest też programatorem i tu jest pełna możliwość konfiguracji.
Prace nad bezprzewodówką są już mocno zaawansowane i będzie ją miał OTGS-2. Na ukończeniu też jest jeszcze inna wersja systemu do tzw. projektu WAR ZONE. do lektury odsyłam na stronę która niebawem się ukarze - cierpliwości ;o)
Czas pracy zależy od rodzaju baterii więc te 10 godzin to było na tych bateriach które mieliśmy. Zawsze można wstawić inną.
*British - czas repetycji jest ustawiany z poziomu sterownika - zawsze można go wyłączyć.
*AndAway - zrezygnowaliśmy z wyświetlacza w broni - realizm. Mamy coś takiego w poprzedniej wersji systemu (sam pisałeś OTS=LT) i uznaliśmy że jest to niepotrzebne i może się nie tak kojarzyć. Jeszcze raz powtarzam - OTGS to całkowicie nowy system!!!
Po co ci wiedz podczas zabawy kto cie trafił????? będziesz mógł to sczytać po grze z poziomu sterownika i będziesz miał dostęp do tego kto, o której, gdzie i ile razy cie trafił. Rozumiem że jest to dla ciebie istotne bo twój system to ma. My z wyświetlacza w broni zrezygnowaliśmy!
Tak Karabin posiada czujniki trafień. dzięki temu mamy opcję taką, że po trafieniu w broń ulega ona "uszkodzeniu" i zawodnik nie ma czym grać - staje się łatwym celem. W takim wypadku trzeba zrestartować system.

To co czekamy na stronke .....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
lup
PostWysłany: Nie 15:08, 10 Sty 2010 Powrót do góry


Dołączył: 04 Gru 2008

Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3miasto

Dziękuję za odpowiedź. Jeśli mogę coś zasugerować, to proponuję bezprzewodowość projektowac jako możliwu do dokupienia upgrade z OTGS 1 do 2. Unikniecie zjawiska czekania klientów na wersję 2 i braku chętnych na 1.
Umieram z ciekawości odnośnie WAR ZONE Wink

Panowie generalnie jeśli jakoś mogę pomóc w rozwoju/opracowaniu całości to zapraszam.

AndAway nie uważam tego za offtop. Cóż każda dyskusja może coś wnieść (chyba, że faktycznie już ostro popłyniemy w dywagacjach Wink ). Nie znajomość w czasie gry kto Cię trafił jest elementem taktyki samej gry. Zwłaszcza jeśli grasz często z tymi samymi ludźmi to np. od razu jeden oddział wie na kogo dokładnie natrafił.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
AndAway
PostWysłany: Nie 16:31, 10 Sty 2010 Powrót do góry


Dołączył: 15 Sty 2009

Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Wyświetlacz ma też kilka innych funkcji (ustawienia parametrów gry, podgląd podczas gry - czasu, do urządzeń wspomagających grę - np. flagi)

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
entropus
Administrator
PostWysłany: Wto 20:56, 12 Sty 2010 Powrót do góry


Dołączył: 02 Gru 2008

Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

British napisał:
-Dlaczego minimalna "repetycja semi" to aż 0,5 sek?
-po co odgórnie ustalać czas przeładowania magazynka? Bez sensu, zwłaszcza, że każdy mag ma swój nr seryjny i dokładnie wiadomo, ile amunicji zostało w każdym


@repetycja popieram kolegę Britisha. dodajcie ewentualnie opcję "0,0 sek"

lup napisał:
proponuję bezprzewodowość projektowac jako możliwu do dokupienia upgrade z OTGS 1 do 2. Unikniecie zjawiska czekania klientów na wersję 2 i braku chętnych na 1.


To może być skuteczne podejście marketingowe.

Kuba PF napisał:
Panowie!
O cenie nie chcę mówić, wprawdzie jest już jakaś założona , ale jeszcze nie czas. W porównaniu do innych "ludzi" którzy mają coś podobnego to cena jest atrakcyjna ;o).


Może wam pomoże, choć pewnie już research zrobiliście:

Replika ASG, z której da radę postrzelać to 700pln [link widoczny dla zalogowanych]
Bardzo dobry sprzęt + tuning to 1500 pln
[link widoczny dla zalogowanych]
Bardzo dobry sprzęt + bardzo dobry tuning, bajery to 3500 pln
SYSTEMA to 4500 pln (http://asgshop.pl/sklep/catalog.php?cat=137) taki rolce royce ASGowy.

@Paint Force: jaka fajna wiadomość na rozpoczęcie roku Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez entropus dnia Wto 22:31, 12 Sty 2010, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
arbuz
PostWysłany: Pon 23:10, 08 Lut 2010 Powrót do góry


Dołączył: 08 Lut 2010

Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Czy wiadomo już ile będzie kosztował system?

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
British
PostWysłany: Wto 0:21, 16 Lut 2010 Powrót do góry


Dołączył: 31 Gru 2008

Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń

Szybkie pytanie- czy w replice OTGS dajmy na to M4 jest funkcjonalny bolt-catch?
Jeśli nie, to nie kupię Razz .
Co z magazynkami? Jakie pasują? Ostre? Od ASG?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
entropus
Administrator
PostWysłany: Wto 20:41, 16 Lut 2010 Powrót do góry


Dołączył: 02 Gru 2008

Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

@British: ze strony OTGS

"AMUNICJA

Amunicja (elektroniczna) jest ładowana do replik za pomocą prawdziwych magazynków. Ta cecha jest naprawdę świetnym rozwiązaniem ponieważ magazynek sam pamięta ile amunicji posiada wewnątrz (specjalny chip). Więc jeśli użyjesz tylko pół magazynka, a następnie przekażesz go do swojego kumpla, będzie miał dokładnie tyle ile mu przekazałeś. Ponowne doładowanie amunicji może następować po każdej grze lub jest uzależniona od rodzaju rozgrywanych scenariuszy.


ŁADUJĄC MGAZYNEK DO REPLIKI (MILSIM MODE)

Wkładając załadowany magazynek do repliki musisz go zaktywować. Staje się to wtedy gdy przeładujesz ręcznie replikę przez odpowiednią dźwignię, tak jak to się robi w prawdziwej broni. Gdy replika jest „przeładowana” w komorze jest elektroniczny nabój więc możesz strzelać. Jeśli usuniesz magazynek w komorze wciąż będzie „elektroniczny nabój”, którym możesz strzelić. Po tym usłyszysz charakterystyczne kliknięcie pustego strzału!"


/ Noooooo... to mi się podoba Very Happy O to chodziło !


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
lup
PostWysłany: Wto 22:36, 16 Lut 2010 Powrót do góry


Dołączył: 04 Gru 2008

Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3miasto

Tak, potencjalny realizm to silna strona OTGS!

Rozbawiło mnie zaś określenie, że LaserTag jest dla dzieci, a OTGS to coś innego Smile
Polecam - [link widoczny dla zalogowanych]
i np. [link widoczny dla zalogowanych]



Czekam na cenę jak na wyrok... Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lup dnia Wto 22:49, 16 Lut 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
British
PostWysłany: Śro 0:53, 17 Lut 2010 Powrót do góry


Dołączył: 31 Gru 2008

Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń

Sorry za głupiego posta, ale...
That's the way
a ha a ha
I like it
a ha a ha
Cool


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kuba PF
PostWysłany: Sob 13:36, 20 Lut 2010 Powrót do góry


Dołączył: 10 Lut 2009

Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

Panowie, proszę bardzo czytajcie to co mamy na stronie [link widoczny dla zalogowanych] - na prawdę tam jest wiele informacji na pytania które tu zadajecie. Może rozwiązaniem będzie zadawanie pytań na naszym forum, to spowoduje że wszystko będzie w jednym miejscu.
Tu małe info odnośnie zdjęć:
Sami widzicie że galeria jest pusta. Nie jest to celowy wybieg reklamowy, aby podgrzać atmosferę. Po prostu w tej chwili posiadamy dwa prototypy,które nie nadają się do fotografowania ;o). Pod koniec lutego (czyli przyszły tydzień) będzie pierwsza partia wyprodukowanych 24 sztuk. Wtedy będą zdjęcia. Mam nadzieję że wszyscy wtedy będą wiedzieć dokładnie o czym mówimy i jak to wygląda. Cierpliwości. ;o)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.lasertag.fora.pl Strona Główna -> Paint Force Olsztyn Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Strona 4 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB :: phore theme by Kisioł. Bearshare