Forum www.lasertag.fora.pl Strona Główna
 Home    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Galerie
 Rejestracja    Zaloguj
Podsumowanie systemu - możliwości, cena

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.lasertag.fora.pl Strona Główna -> Paint Force Olsztyn
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
entropus
Administrator
PostWysłany: Sob 23:27, 11 Kwi 2009 Powrót do góry


Dołączył: 02 Gru 2008

Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Proponuję umieścić tutaj podsumowanie systemu. Opis funkcjonalności, cena.

Tylko producent systemu może pisać w tym temacie.

Wszelkie dyskusje i pytania w innych tematach na forum dotyczącym systemu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez entropus dnia Sob 23:28, 11 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Kuba PF
PostWysłany: Pią 13:04, 08 Sty 2010 Powrót do góry


Dołączył: 10 Lut 2009

Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

Dzięki prowadzonym konsultacjom odnośnie realizmu systemu w odniesieniu do pola walki oraz szeroko pojętej nieingerencji w replikę (patrz wyświetlacz w broni!) po kilkuletnich zmaganiach powstał właśnie O.T.G.S. - Optic Training Gun System. Nie jest to Laser Tag, który był częściową inspiracją. Jest to całkowicie nowy system, który swymi rozwiązaniami i innowacyjnością o kilka klas przewyższa LT.
Optic Training Gun System (O.T.G.S) składa się z trzech elementów. Pierwszym i głównym jest replika karabinu. Do tego celu zostały zaadoptowane 4 najpopularniejsze metalowe modele ASG: HK-MP5, M4, G36, AK 47, w których zamontowany jest system optyczny wraz z cyfrowym układem sterującym.
Drugi element to zestaw 7 sensorów połączonych kablem z karabinem. Sensory zamontowane są na hełmie (3 szt.) i odbierają wiązkę optyczną wysyłaną przez przeciwnika z karabinu. Pozostałe sensory (4 szt.) można zainstalować w kamizelce taktycznej, równomiernie po dwa z przodu i z tyłu. Trafienie sygnalizowane jest migającym światłem sensorów, jak również sygnałem dźwiękowym (real sound – mp3) przez głośnik zamontowany i podczepiony do repliki.
Trzecim elementem jest programator z wbudowanym alfanumerycznym wyświetlaczem i łatwą w obsłudze klawiaturą. Sterownik ten pozwala modyfikować i ustawiać parametry gry, jak również samej broni i magazynka.
Dzięki takiemu rozwiązaniu mamy w pełni konfigurowalny system obejmujący:
1. Możliwość edycji własnych nazw drużyny i zawodników (do 10 liter).
2. Możliwość edycji ilość „żyć” (procentowa ilość zdrowia) przewidzianych w grze jak i sam czas gry.
3. Możliwość edycji ilości magazynków, ilość naboi w magazynku, czas przeładowania magazynka.
4. Magazynki są zaopatrzone w indywidualną pamięć, w której notowana jest: ilość aktualnie pozostałej amunicji, numer seryjny magazynka; doładowywane/regenerowanie następuje z poziomu sterownika.
5. Możliwość edycji zdarzeń charakterystycznych dla danej gry i zawodnika grającego, takich jak:
• liczba trafień (ile % „życia” ubywa przy jednym trafieniu),
• czas konkretnego trafienia liczony od początku gry,
• podanie drużyny do której należał zawodnik który nas trafił,
• wyświetlenie całkowitego czasu gry,
• krwawienie po trafieniu i szybkość jego postępowania,
• kamizelka kuloodporna (tak/nie)
6. Możliwość edycji zdarzeń charakterystycznych dla danej broni, takich jak:
• Zasięg – 4 stopnie (30m; 60m; 100m; 200m;)
• Odczyt ilości sumy wystrzelonej amunicji (do 65000 kul)
• Liczba wymienionych magazynków
• Pozostała ilość amunicji w magazynku
• Dźwięk (Tak/Nie)
• Pogłos auto (Tak/Nie)
• Repetycja Auto (500/min ; 750/min; 900/min)
• Repetycja Semi (0,5/sek; 1/sek; 1,5/sek; 2/sek)
• Celownik laserowy (Tak/Nie)
• Kontrola napięcia baterii (0 do 10V)
• Nr. Fabryczny broni (4-cyfrowy, wpisany na stałe)
• „Grzanie” lufy karabinu (Tak/Nie)
• Szybkostrzelność
• Bezwładność systemu po trafieniu
7. Możliwość ujednolicenia ustawień dla większej ilości broni – „klonowanie”
8. Sterownik posiada wewnętrzną pamięć, w której gromadzone są dane dotyczące parametrów ustawień i „historii zdarzeń” dla maksymalnie 8 gier.
9. Możliwość odczytu pełnych statystyk zdarzeń, które obejmują:
• czas absolutny trafienia (od ustalonego punktu startu gry) w godz./min./sek.
• Identyfikacja drużyny i zawodnika, który trafił.
• Określenie obszaru trafienia (broń, kamizelka, głowa)
10. Możliwość wprowadzenia identyfikatora gry (do 32 zdarzeń).
11. Zgrywanie wyników gry w trakcie zabawy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kuba PF
PostWysłany: Czw 17:27, 28 Sty 2010 Powrót do góry


Dołączył: 10 Lut 2009

Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

Mała poprawka i dodatki:
Człowiek , który pisze program mając na myśli "repetycja" - chodziło mu o szybkostrzelność semi i auto. Teraz to ma sens!!
Oprócz tego dodatkowo powiększono pamięć dźwięków i komunikatów do 30 szt.
Wprowadzono także rozróżnienie ustawień repliki na KOMERCJA (mniej ustawień) i UŻYTKOWNIK (bardzo dużo konfiguracji i ustawień)
Dodano obsługę pomocy medycznej - APTECZKA.
W tej chwili system jest po testach, nanoszone są ostatnie poprawki programowe i wgrywane są nowe dźwięki i komunikaty.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
British
PostWysłany: Pią 0:05, 29 Sty 2010 Powrót do góry


Dołączył: 31 Gru 2008

Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń

Macie zamiar sprzedawać gotowe repliki, czy trzeba Wam będzie przesyłać sprzęt do przeróbki?

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kuba PF
PostWysłany: Pią 10:30, 29 Sty 2010 Powrót do góry


Dołączył: 10 Lut 2009

Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

System O.T.G.S. będzie sprzedawany na 2 sposoby:
1. Proponujemy system O.T.G.S. w 4 najbardziej popularnych (wg ilości sprzedaży) replikach metalowych. Są to następujące modele ASG: HK-MP5, M4, G36, AK 47. Na dzień dzisiejszy preferujemy dwa pierwsze modele z uwagi na mniej skomplikowany montaż.
2. Tak jak pisałem gdzieś wcześniej dostępna będzie również opcja dla tych którzy nie chcą grać już w ASG ale mają replikę. w takim przypadku wystarczy nam przysłać swój model a my wstawimy tam system. Taka możliwość będzie przy metalowych replikach z GB 2 i GB 3. W takim wypadku czas realizacji będzie od 2 do 4 tygodni.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.lasertag.fora.pl Strona Główna -> Paint Force Olsztyn Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB :: phore theme by Kisioł. Bearshare