Home
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Zaloguj
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
entropus Administrator
|
Wysłany:
Pią 12:35, 10 Kwi 2009 |
|
|
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 307 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wesołych również
LCD na zewnątrz, w formie takiego "pilota", dodatkowo urealnia wygląd repliki. Nie wystają z niej jakieś ekraniki, jak w spluwie z Obcego... Chociaż, niektórym bardziej by się podobała taka spluwa ;]
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
|
Ozyg
|
Wysłany:
Pią 13:05, 10 Kwi 2009 |
|
|
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 41 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Kabelki, kabelki, mnóstwo kabelków! Wersja maksymalnie realna nie będzie mieć LCD. Albo będą diody na każdym magazynku (drooogie!), albo gdzieś w pobliżu. Stan zdrowia też raczej nie będzie już wyrażany liczbowo. No, generalnie przypominam że wersja, nad którą obecnie pracuję, nie jest skierowana do hardkorowych milsimowców ale raczej do początkujących bez dużego portfela.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
lup
|
Wysłany:
Pią 19:28, 10 Kwi 2009 |
|
|
Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 149 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3miasto
|
I na start brzmi naprawdę fajnie. Po wersji 'ekonomicznej' nie spodziewałem się, że da sie tyle bajerów uzyskać w jednym.
Najlepszego w Święta!
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
drazhar
|
Wysłany:
Sob 22:49, 11 Kwi 2009 |
|
|
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konstancin-Jeziorna (k/W-wy)
|
W Święta najlepszego, natomiast widzę, że mam się jak przyczynić do dalszego rozwoju
Jedna rzecz, to to co pisałem w osobnym wątku (tutaj)o tym, że będę chciał 10 zestawów na początek i oferuję beta testy (ekstremalne, bo ludzi mam takich co potrafią znaleźć wady w najlepiej dopracowanych grach i scenariuszach )
a druga to taka, że stare rumuńskie przysłowie mówi:
daj mi płytkę i optykę a miejsce w replice się znajdzie.
tzn jak chcecie, to osobiście uważam, że jestem w stanie opracować zewnętrznie wizualnie mechanicznie (broń Boże elektronicznie bo to dla mnie czarna magia) dowolną instalację elektroniki w replikach ASG. Ogarniam się nieźle w majsterkowaniu i myślę, że mogę tutaj sporo pomóc.
Bo co do ekraniku LCD w replice, to przyszedł mi do głowy trochę inny pomysł - rodem z Fallouta - mianowicie coś w stylu PIPBoy'a, czyli naręcznego centrum informacyjnego (taki przerośnięty zegarek), a oprócz tego mam parę pomysłów jak rozmieszczać i mocować czujniki na ubraniu tak, żeby nie przeszkadzały i się nie zrywały kable, ale o tym to innym razem.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Ozyg
|
Wysłany:
Sob 23:28, 11 Kwi 2009 |
|
|
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 41 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Rany, Panowie, wiem że żadna normalna broń nie ma ekranu LCD ale proszę, pogódźcie się z tym, że broń LT posiada takowy!
Im mniej kabli poza obudową, tym lepiej. W obudowie kable są bezpieczne, nie pracują, nic się nie urywa a gracze są szczęśliwi.
Kable poza obudową są nieszczęśliwe, gracze zawadzają nimi o gałęzie, plączą się w nich, depczą je sobie nawzajem w zasadzce albo i poza nią, wyrywają je z replik, generalnie kabel biegnący do czujników to już o jeden za dużo, ale uniknąć się go nie da. Bezprzewodowe czujniki teoretycznie SĄ do zrobienia, ale koszty urosłyby w zastraszającym tempie.
@drazhar:
Oj, przeczytałem Twoje posty w złej kolejności .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ozyg dnia Sob 23:30, 11 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
entropus Administrator
|
Wysłany:
Sob 23:33, 11 Kwi 2009 |
|
|
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 307 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Ozyg, uwierz mi... Powiedz to airsoftowcowi
A najlepiej na wmasg.pl - jak głosi popularne przysłowie, "zabiją Cię tam"
Co do ekranu, to chodzi o to, żeby tylko przed/po grze coś ustawić, a później go odłączyć. Np. w stopce kolby jest gniazdko, od "pilota/pipboya" wkładasz do niego wtyczkę, programujesz, wyjmujesz wtyczkę.
Ale jakby to rzec, nie od razu Rzym zbudowano. Zrób tą wersję prostą, później rozbudowaną, później bajery.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez entropus dnia Sob 23:33, 11 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
Ozyg
|
Wysłany:
Sob 23:48, 11 Kwi 2009 |
|
|
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 41 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
entropus, a co tu ustawiać w wersji realistycznej ? Magazynki, apteczki, bandaże będą istnieć fizycznie, więc nie ma sensu wyświetlania ich ilości. Ilość amunicji będzie chyba wyświetlał magazynek (kilka diod, symulujących otwory, przez które obserwuje się ilość nabojów w normalnych magazynkach), stan zdrowia to będzie jedna dioda RGB (zielony -> żółty -> czerwony), krwawienie po postrzale też będzie w formie kontrolki LED. Szybkostrzelność broni, jej siła i tak dalej będą niezmienne- bo niby jakim cudem miałyby się zmieniać?
W sumie jak tak dobrze pomyśleć, to tamten układ będzie miał o wiele prostszy program, ale za to koszty będą wyższe ze względu na sporo akcesoriów- "mądre" magazynki, apteczki i bandaże będą mieć praktycznie kopie układu z broni, magazynek może nawet będzie bardziej skomplikowany.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Alastor
|
Wysłany:
Wto 11:31, 21 Kwi 2009 |
|
|
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 52 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń
|
W większości replik ekran można ukryć w miejscu pokrędeł hop-upa. Są zakryte, najczęściej odkrywa się je przez pociągnięcie rączki przeładowania. I ekranu nie widać
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|
|