Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
entropus Administrator
|
Wysłany:
Czw 16:57, 08 Sty 2009 |
|
|
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 307 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
lasery nie są troszkę niebezpieczne dla oczu? to raz
światło z lufy - pomysł chyba już był gdzieś. w sensie jedna z rzeczy, która raczej powinna być wprowadzona!
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|
|
ross154
|
Wysłany:
Czw 17:46, 08 Sty 2009 |
|
|
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 44 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa-GM-Łódź
|
entropus napisał: | lasery nie są troszkę niebezpieczne dla oczu? to raz
! | Mogą być po dłuzszym naświetleniu, poszukam i poczytam na ten temat.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
entropus Administrator
|
Wysłany:
Czw 17:51, 08 Sty 2009 |
|
|
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 307 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
to weź poszukaj jakiegoś bezpiecznego, nawet przy dłuższym. widziałem taki odcinek "future weapons", gdzie prowadzący był poddawany działaniu takiego lasera - specjalnego, do użytku "wojskowego", który ma oślepiać wrogów. świecili mu po oczach i jakoś przeżył. oczy mu nie wypadły.
jak wyjdzie Ci coś z poszukiwań, gites! btw poszukaj kolegów z polibudy czy coś. ale nie profesorów, bo wg nich MILES i Czantoria to magia.
EDIT: był pomysł z lunetą, żeby wiązka była mocniejsza. może wystarczy jakiegoś leda wsadzić, np czerwonego albo pomarańczowego. tylko czy to da jakiś efekt na tych 150 metrach, w słoneczny dzień?
chodzi mi o efekt "wiązki", strumienia światła. bo że będzie widać błysk w krzakach, to wiadomo.
druga rzecz, czy laser będzie widoczny jako taka "smuga" w słoneczny dzień?
O ! MAM POMYSŁA!
dużym plusem byłoby już zrobienie czegoś takiego, że przy strzale na celu pojawia się na chwilę taka kropka, jak w predatorze ;P widać w wtedy, gdzie trafia pocisk!
no bo kul to nawet w real world się chyba nie widzi w locie. widzisz tylko, gdzie trafiają.
tak więc zarzuty z wmasg od Foki, że nie będzie działał w LTagu "ogień zaporowy", jak tylko znajdziemy jakiś bezpieczny laser, można odrzucić!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez entropus dnia Czw 17:56, 08 Sty 2009, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
szpargał
|
Wysłany:
Czw 19:37, 08 Sty 2009 |
|
|
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 53 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Inny "ficzer":
Zestaw odbiorczy powinien mieć generator losowy rodzaju postrzału. Jak dostałeś, to system sam losuje: lekko ranny/ciężko ranny/trup. Informuje o typie postrzału użytkownika np. kolorem diody: zielona/żółta/czerwona.
W milsimach to bardzo ważne, bo rannym trzeba pomóc, a nie olewać.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
lup
|
Wysłany:
Czw 20:13, 08 Sty 2009 |
|
|
Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 149 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3miasto
|
O! I dla Foki mógł by byc ten cellulitis, który tak często wyciąga losowany!
A na poważnie to to losowanie, można z czasem nie źle rozbudować.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lup dnia Czw 20:14, 08 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
entropus Administrator
|
Wysłany:
Czw 20:21, 08 Sty 2009 |
|
|
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 307 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
strefy postrzałów, ręka/korpus/głowa. kamizelki kuloodporne, hełmy. różnica obrażeń między mp5 9 mm a g3 7.62 NATO ? (to dla fanów gier fabularnych )
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
szpargał
|
Wysłany:
Czw 21:51, 08 Sty 2009 |
|
|
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 53 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Różnice obrażeń pomiędzy 9mm a 5,56 na razie bym olał, ważniejsza jes sprawa aby z 9mm czołgu nie zabić
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
entropus Administrator
|
Wysłany:
Czw 21:57, 08 Sty 2009 |
|
|
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 307 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
szczerze to mam na myśli wykorzystanie tego w LARPach rpgowych (gry fabularne, neuroshima, warhammer 40.000) myślę jak najszerzej o rynkach, na jakie można by wypuścić LT
w asg wolałbym one hit=one kill. poza tym to takie trochę "sztuczne" dla mnie to rozróżniać, dla mnie kulka to kulka. ale wiem, że różni ludzie mają różne potrzeby, i niektórzy chcą system ran, inni takie "rpgowe" statystyki, itp itd.
taka uwaga ogólna. nie koncentrujmy się w pomysłach na "hardkor milsim!1!!". wrzucajmy też takie pomysły, które spodobają się np. dzieciom neostrady, które dorwały się do ASG.
wystarczy przecież przełączyć pstryczek na pilocie, i mamy znów nasz kochany milsim
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
szpargał
|
Wysłany:
Czw 22:46, 08 Sty 2009 |
|
|
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 53 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Ja rozpatruję sprawę tylko i wyłącznie pod kątem symulacji militarnych - to jest sfera moich zainteresowań i dlatego wogóle się tym zająłem.
W system MILES2000 jest rozróżnienie rodzaju broni, w kóncu po to jest "inteligentny" protokół aby taką informację przenosić.
Natomiast trzeba sobie zdać sprawę z pewnych ograniczeń. Mikrokontroler to nie PC z dyskiem milionów GB, są ograniczenia. Nie wszystkie pomysły można zaimplementować - może zabraknąć pamięci
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
entropus Administrator
|
Wysłany:
Czw 22:48, 08 Sty 2009 |
|
|
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 307 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
aha... no to idźmy w milsim / asg
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
Loart
|
Wysłany:
Czw 23:38, 08 Sty 2009 |
|
|
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 36 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
|
szpargał napisał: |
Natomiast trzeba sobie zdać sprawę z pewnych ograniczeń. Mikrokontroler to nie PC z dyskiem milionów GB, są ograniczenia. Nie wszystkie pomysły można zaimplementować - może zabraknąć pamięci |
128kB flash to jak na procek całkiem sporo i wydaje mi się, że powinno wystarczyć - zwłaszcza, że ludzie odpalali ponoć uproszczonego MILESa na 2kB.
Ostatecznie można zrobić procki osadzane w gniazdach, a nie lutowane na stałe i wymieniać w razie potrzeby. Można nawet robić systemy wieloprocesorowe - jeden procek odpowiedzialny za strzały, drugi za zliczanie trafień. To rozwiązanie może okazać się wręcz konieczne chcąc wykorzystać moduły radiowe łączące bezprzewodowo broń z czujnikami na ubraniu. Ogólnie nie dopatrywałbym się tutaj problemu - najtańsze procki można kupić za niewiele ponad 3zł.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
szpargał
|
Wysłany:
Pią 0:10, 09 Sty 2009 |
|
|
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 53 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Hmm, mój najbardziej pamięciożerny projekt to symulator snajperski - sterownik układu kamera -> OSD-> rejestrator szybciutko zajął 2048kB w Atmelu.
Nie chodzi o koszty sprzętu, procesory są tanie. Chodzi o to, komu będzie się chciało tak nad tym dłubać.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
entropus Administrator
|
Wysłany:
Pią 0:16, 09 Sty 2009 |
|
|
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 307 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
MILES nie pokrywa losowanie ran. ale "pancerz" i "punkty życia" tak. parę innych opcji też.
[link widoczny dla zalogowanych]
jest "radiacja" / "chemia", czyli -2 pż na sekundę. można zmodyfikować i będzie krawawienie
hm.. a losowanie ran w sumie trzeba by to dorobić, skoro milsimowcom na tym zależy.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
hellmanns
|
Wysłany:
Pią 14:13, 09 Sty 2009 |
|
|
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 37 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Żmigród
|
Ale też wypadałoby zrobić prosty system 1strzał = 1 zabity.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
entropus Administrator
|
Wysłany:
Pią 14:17, 09 Sty 2009 |
|
|
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 307 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
hm. w sensie robimy dwa systemy? jeden prosty, drugi to zgranie MILESa na nasz procek?
bo MILES też może być 1hit=1kill. wystarczy PŻ ustawić na 1.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|
|