Forum www.lasertag.fora.pl Strona Główna
 Home    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Galerie
 Rejestracja    Zaloguj
Innowacja FTW!1!!! czyli pomysły. wszystkie.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.lasertag.fora.pl Strona Główna -> Projektowanie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
entropus
Administrator
PostWysłany: Czw 16:57, 08 Sty 2009 Powrót do góry


Dołączył: 02 Gru 2008

Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

lasery nie są troszkę niebezpieczne dla oczu? to raz

światło z lufy - pomysł chyba już był gdzieś. w sensie jedna z rzeczy, która raczej powinna być wprowadzona!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
ross154
PostWysłany: Czw 17:46, 08 Sty 2009 Powrót do góry


Dołączył: 02 Gru 2008

Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa-GM-Łódź

entropus napisał:
lasery nie są troszkę niebezpieczne dla oczu? to raz
!
Mogą być po dłuzszym naświetleniu, poszukam i poczytam na ten temat.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
entropus
Administrator
PostWysłany: Czw 17:51, 08 Sty 2009 Powrót do góry


Dołączył: 02 Gru 2008

Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

to weź poszukaj jakiegoś bezpiecznego, nawet przy dłuższym. widziałem taki odcinek "future weapons", gdzie prowadzący był poddawany działaniu takiego lasera - specjalnego, do użytku "wojskowego", który ma oślepiać wrogów. świecili mu po oczach i jakoś przeżył. oczy mu nie wypadły.

jak wyjdzie Ci coś z poszukiwań, gites! btw poszukaj kolegów z polibudy czy coś. ale nie profesorów, bo wg nich MILES i Czantoria to magia.

EDIT: był pomysł z lunetą, żeby wiązka była mocniejsza. może wystarczy jakiegoś leda wsadzić, np czerwonego albo pomarańczowego. tylko czy to da jakiś efekt na tych 150 metrach, w słoneczny dzień?

chodzi mi o efekt "wiązki", strumienia światła. bo że będzie widać błysk w krzakach, to wiadomo.

druga rzecz, czy laser będzie widoczny jako taka "smuga" w słoneczny dzień?

O ! MAM POMYSŁA!

dużym plusem byłoby już zrobienie czegoś takiego, że przy strzale na celu pojawia się na chwilę taka kropka, jak w predatorze ;P widać w wtedy, gdzie trafia pocisk!

no bo kul to nawet w real world się chyba nie widzi w locie. widzisz tylko, gdzie trafiają.

tak więc zarzuty z wmasg od Foki, że nie będzie działał w LTagu "ogień zaporowy", jak tylko znajdziemy jakiś bezpieczny laser, można odrzucić!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez entropus dnia Czw 17:56, 08 Sty 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
szpargał
PostWysłany: Czw 19:37, 08 Sty 2009 Powrót do góry


Dołączył: 02 Gru 2008

Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Inny "ficzer":

Zestaw odbiorczy powinien mieć generator losowy rodzaju postrzału. Jak dostałeś, to system sam losuje: lekko ranny/ciężko ranny/trup. Informuje o typie postrzału użytkownika np. kolorem diody: zielona/żółta/czerwona.

W milsimach to bardzo ważne, bo rannym trzeba pomóc, a nie olewać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
lup
PostWysłany: Czw 20:13, 08 Sty 2009 Powrót do góry


Dołączył: 04 Gru 2008

Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: 3miasto

O! I dla Foki mógł by byc ten cellulitis, który tak często wyciąga losowany! Wink

A na poważnie to to losowanie, można z czasem nie źle rozbudować.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lup dnia Czw 20:14, 08 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
entropus
Administrator
PostWysłany: Czw 20:21, 08 Sty 2009 Powrót do góry


Dołączył: 02 Gru 2008

Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

strefy postrzałów, ręka/korpus/głowa. kamizelki kuloodporne, hełmy. różnica obrażeń między mp5 9 mm a g3 7.62 NATO ? (to dla fanów gier fabularnych Very Happy )

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
szpargał
PostWysłany: Czw 21:51, 08 Sty 2009 Powrót do góry


Dołączył: 02 Gru 2008

Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Różnice obrażeń pomiędzy 9mm a 5,56 na razie bym olał, ważniejsza jes sprawa aby z 9mm czołgu nie zabić Smile

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
entropus
Administrator
PostWysłany: Czw 21:57, 08 Sty 2009 Powrót do góry


Dołączył: 02 Gru 2008

Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

szczerze to mam na myśli wykorzystanie tego w LARPach rpgowych (gry fabularne, neuroshima, warhammer 40.000) Very Happy myślę jak najszerzej o rynkach, na jakie można by wypuścić LT Smile

w asg wolałbym one hit=one kill. poza tym to takie trochę "sztuczne" dla mnie to rozróżniać, dla mnie kulka to kulka. ale wiem, że różni ludzie mają różne potrzeby, i niektórzy chcą system ran, inni takie "rpgowe" statystyki, itp itd.

taka uwaga ogólna. nie koncentrujmy się w pomysłach na "hardkor milsim!1!!". wrzucajmy też takie pomysły, które spodobają się np. dzieciom neostrady, które dorwały się do ASG.

wystarczy przecież przełączyć pstryczek na pilocie, i mamy znów nasz kochany milsim Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
szpargał
PostWysłany: Czw 22:46, 08 Sty 2009 Powrót do góry


Dołączył: 02 Gru 2008

Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Ja rozpatruję sprawę tylko i wyłącznie pod kątem symulacji militarnych - to jest sfera moich zainteresowań i dlatego wogóle się tym zająłem.
W system MILES2000 jest rozróżnienie rodzaju broni, w kóncu po to jest "inteligentny" protokół aby taką informację przenosić.

Natomiast trzeba sobie zdać sprawę z pewnych ograniczeń. Mikrokontroler to nie PC z dyskiem milionów GB, są ograniczenia. Nie wszystkie pomysły można zaimplementować - może zabraknąć pamięci Confused


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
entropus
Administrator
PostWysłany: Czw 22:48, 08 Sty 2009 Powrót do góry


Dołączył: 02 Gru 2008

Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

aha... no to idźmy w milsim / asg

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Loart
PostWysłany: Czw 23:38, 08 Sty 2009 Powrót do góry


Dołączył: 03 Sty 2009

Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

szpargał napisał:

Natomiast trzeba sobie zdać sprawę z pewnych ograniczeń. Mikrokontroler to nie PC z dyskiem milionów GB, są ograniczenia. Nie wszystkie pomysły można zaimplementować - może zabraknąć pamięci Confused


128kB flash to jak na procek całkiem sporo i wydaje mi się, że powinno wystarczyć - zwłaszcza, że ludzie odpalali ponoć uproszczonego MILESa na 2kB.
Ostatecznie można zrobić procki osadzane w gniazdach, a nie lutowane na stałe i wymieniać w razie potrzeby. Można nawet robić systemy wieloprocesorowe - jeden procek odpowiedzialny za strzały, drugi za zliczanie trafień. To rozwiązanie może okazać się wręcz konieczne chcąc wykorzystać moduły radiowe łączące bezprzewodowo broń z czujnikami na ubraniu. Ogólnie nie dopatrywałbym się tutaj problemu - najtańsze procki można kupić za niewiele ponad 3zł.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
szpargał
PostWysłany: Pią 0:10, 09 Sty 2009 Powrót do góry


Dołączył: 02 Gru 2008

Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Hmm, mój najbardziej pamięciożerny projekt to symulator snajperski - sterownik układu kamera -> OSD-> rejestrator szybciutko zajął 2048kB w Atmelu.
Nie chodzi o koszty sprzętu, procesory są tanie. Chodzi o to, komu będzie się chciało tak nad tym dłubać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
entropus
Administrator
PostWysłany: Pią 0:16, 09 Sty 2009 Powrót do góry


Dołączył: 02 Gru 2008

Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

MILES nie pokrywa losowanie ran. ale "pancerz" i "punkty życia" tak. parę innych opcji też.

[link widoczny dla zalogowanych]

jest "radiacja" / "chemia", czyli -2 pż na sekundę. można zmodyfikować i będzie krawawienie Smile

hm.. a losowanie ran w sumie trzeba by to dorobić, skoro milsimowcom na tym zależy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
hellmanns
PostWysłany: Pią 14:13, 09 Sty 2009 Powrót do góry


Dołączył: 28 Gru 2008

Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Żmigród

Ale też wypadałoby zrobić prosty system 1strzał = 1 zabity.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
entropus
Administrator
PostWysłany: Pią 14:17, 09 Sty 2009 Powrót do góry


Dołączył: 02 Gru 2008

Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

hm. w sensie robimy dwa systemy? jeden prosty, drugi to zgranie MILESa na nasz procek?

bo MILES też może być 1hit=1kill. wystarczy PŻ ustawić na 1.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.lasertag.fora.pl Strona Główna -> Projektowanie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB :: phore theme by Kisioł. Bearshare